Tuesday, September 27, 2016

Gestruktureerde binary brain wave

Draad: Binêre Brain Wave hierdie strategie is gebaseer op die lanseerder TRX Finale aanwyser. Van wat ek verstaan ​​jy, nie die geval die diens seine stuur 30 minute voor en na nuusgebeure. Ek dink ook daar is 'n paar ander filter, want net as gevolg van die aanwyser dit nie die geval as goed doen as die sagteware dusver vandeesweek gedoen het. Ek het self 'n paar keer sal jy nog steeds seine op die vyf minute grafiek te kry opgemerk, maar die tendens duur steeds voort op. Wanneer jy 'n ommekeer 5 minute kers en maak die handel solank die ommekeer gebeur binne 15 minute van jou goed. Ook so lank as sy nie 'n geteister kers jy moet ok wees. Ek nou verbonde die USDCAD uit vanaand 3-0. Ek sien dit ook op die 1 min grafiek voeg my op Skype as jy wil praat oor hierdie, miskien kan ons 'n groep te begin en 'n paar maniere om die strategie te verfyn op is einde. Ek het ook opgemerk 'n paar ander dinge, byvoorbeeld prys skiet ver bo of onder die lanseerder lyne en dan plat lyne vir 5-10 minute, dan kry jy jou sein by die 0:50 mark, maar die tendens voortduur, en die handel nie die geval werk. Ek het ook opgemerk hierdie aanwyser kom in vroeg.


No comments:

Post a Comment