Tuesday, September 27, 2016

My site oanda handel ervaring

My site OANDA handel ervaring Ek het gekies om die NZD / CHF buitelandse geldeenheid paar verhandel verlede week, want dit 'n baie belofte getoon volgens die motor kartering funksie van site OANDA. Ek het 'n standaard baie vir CHF 0,7254 in Augustus verlede jaar 21 en verkoop dit 'n week later vir 'n NZD 1,496.67 wins. Nou, waar op aarde kan ek soveel bedrag sonder oefen fisiese inspanning? Selfs die banke kan my gee dat daar nog baie wins vir my spaarrekening in net 'n week! Site OANDA Corporation Buitelandse valuta maatskappy Site OANDA n Kanadese-gebaseerde buitelandse valuta maatskappy wat huidige wisselkoers, aanlyn kleinhandel buitelandse valuta handel, online oordragte buitelandse valuta, en forex inligting. Site OANDA Auto Kartering Ek moet site OANDA se motor kartering dankie vir die maak dit moontlik. Ek kon nie t het baie wins het ek nie die kaarte geraadpleeg deur en deur. Jy sien, motor kartering kan regtig goed wees as jy weet hoe om sy verskaffer te kies. Nie alle motor kaarte gelyk geskape. Ek verkies site OANDA as my makelaar omdat my navorsing het getoon dat dit die mees betroubare en gerieflike motor kartering funksie. As 'n gelowige van forex kaarte, Ek het regtig moeite doen om die beste kaarte verskaffer omdat 'n groot deel van my ambagte staatmaak op forex kaarte. Ek is bly ek het die regte besluit in die keuse van site OANDA se motor kartering funksie. Ek vyf is aangeteken by hierdie funksie, want ek begin handel buitelandse valuta pare. Voordat ek probeer forex, ek lees baie van online artikels daaroor sodat wanneer ek myself uiteindelik oortuig om te probeer forex ek reeds die basiese beginsels ken. Ek ve voorraad op forex kaarte kennis, want ek was so oortuig dat ek regtig nodig forex gereedskap om 'n suksesvolle forex handelaar wees. Dus, wanneer ek gesoek vir 'n forex makelaar het ek seker dat dit aangebied die beste motor kaarte sowel. Nou, kyk wat ek verkry uit die maak van so 'n besluit? Ek verdien NZD 1,4996.67 in net een week! Ek m regtig baie tevrede met site OANDA se motor kaarte. Site OANDA is 'n betroubare makelaar!


No comments:

Post a Comment